Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Versenyszabályzat

Nyilvános Facebook csoportCsatlakozom!

Svájci rendszerben játszunk. Ez azt jelenti, hogy minden játékos játszik minden körben, függetlenül attól, hogy nyert vagy vesztett. Hasonló eredménnyel rendelkező játékosok kerülnek összesorsolásra. Minden kör maximum 3 játékból áll. Az összecsapást az nyeri, aki kétszer nyer. Minden győzelemért 1-1 pontot kap a versenyző.

Első 8. Miután minden kör lement az első nyolc játékos (pontok alapján) egyenes kieséses rendszerben játszik tovább, hogy eldöntsék ki a végső győztes.

Döntetlen. Egyforma pontok esetén az alábbi lista határozza meg a győztest. Ha az első nem dönti el a győztest, akkor a következő kerül vizsgálatra és így tovább. Alábbiak szerint:

·         Győzelmek száma - Az a játékos, aki a legtöbb győztes meccsel rendelkezik.

·         Fej fej mellett - Felek egymás ellen játszott győztes meccseinek száma.

·         Medián - A számítás lényege, hogy ugyanazon eredmény értékesebb, ha erősebb versenyzők ellen érik el. Ennek megfelelően az egyenlő pontszámot elért versenyzők vagy csapatok közül az végez előbb, aki a versenyben több pontot szerzett ellenfelek ellen játszott.

·         Pont különbség - Összes nyert játék minusz az összes vesztett játékok száma.

·         Egyedi harcos - Hány különböző harcossal nyert meccset.

·         Nyert meccs, táblaválasztás nélkül - Hány olyan nyert játéka van, ahol az ellenfél választott táblát.

·         Egyedi térkép nyer - Hány különböző térképen nyert meccset.

·         Kockadobás - 6 oldalú kockával dobnak és a magasabb nyer, újradobás egyezőség esetén.

Játék formátuma

·         Harcosok kiválasztása. Kockadobással, vagy egyéb módszerrel el kell dönteni ki a kezdő játékos. A kezdő játékos választ egy karaktert, amit a másik játékos már nem választhat. Ebben a formában mind a két versenyzőnek 3-3 karakteres listát kell felállítania. 

·         Mindkét játékos kibannol egy harcost az ellenfél harcosaiból. Ezt már nem lehet használni ebben a meccsben.

·         Mindkét játékos kibannol egy térképet. Ezt már nem lehet használni ebben a meccsben.

·         Három játékból kell nyerni. Azt a harcost és térképet, ahol a játékos már nyert már nem lehet választani ebben a meccsben. Játékosoknak különböző harcosokkal kell megnyerniük a három játékból álló meccsből kettőt. Ha már kettőt nyert az egyik játékos akkor már nem játszák le a harmadikat, hiszen nem maradni harcos a győztes játékosnak.

·         TOP8 cut esetén - a döntőben öt játékból álló meccs lesz. Hasonló lesz, mint az előző meccsek, azonban itt 4 harcost kell választani és 1-et bannolni. Minden játék random harcosokat fog használni. Ennek a játéknak a nyertese lesz a bajnokság győztese.

Meccs folyamata

Előkészítés:

2.       Ki a kezdő játékos

3.       Harcosok kiválasztása

4.       Harcosok bannolása (egyszerre történik, mindkét fél egyszerre

5.       Térkép bannolása (kezdőjátékos először)

Játék

·         Mindkét játékos véletlenszerűen választ egy harcost a rendelkezésre állók közül.

·         Nem kezdő játékos választ térképet a rendelkezésre állók közül.

·         Nem kezdő játékos választ induló pozíciót (1 vagy 2)

·         Kezdő kéz előtt a paklit meg kell keverni. Mindkét játékos egyszer az 5 lap kihúzása után, ha nem megfelelő akkor visszakeverhetik a lapokat és kihúzhatnak 5 lapot újra. 

·         Unmatched szabályai érvényesek, kivéve, hogy a védekező játékos fordítja fel a védekező lapját először.

·         A győztes nem választhatja ugyanazt a harcost és térképet a következő játékra. A vesztes igen.

·         A vesztes választ harcost és térképket a második játékra és kezdőpozíciót is.

·         Ha a harmadik játékra is sor kerül, mert döntetlen eddig az eredmény, ugyanezt kell megismételni (vesztes játékos választ harcost, térképet, kezdőpozíciót).