Nyilvános Facebook csoport: Csatlakozom!
Svájci rendszerben játszunk. Ez azt jelenti, hogy minden játékos játszik minden körben, függetlenül attól, hogy nyert vagy vesztett. Hasonló eredménnyel rendelkező játékosok kerülnek összesorsolásra. Minden kör maximum 3 játékból áll. Az összecsapást az nyeri, aki kétszer nyer. Minden győzelemért 1-1 pontot kap a versenyző.
Első 8. Miután minden kör lement az első nyolc játékos (pontok alapján) egyenes kieséses rendszerben játszik tovább, hogy eldöntsék ki a végső győztes.
Döntetlen. Egyforma pontok esetén az alábbi lista határozza meg a győztest. Ha az első nem dönti el a győztest, akkor a következő kerül vizsgálatra és így tovább. Alábbiak szerint:
· Győzelmek száma - Az a játékos, aki a legtöbb győztes meccsel rendelkezik.
· Fej fej mellett - Felek egymás ellen játszott győztes meccseinek száma.
· Medián - A számítás lényege, hogy ugyanazon eredmény értékesebb, ha erősebb versenyzők ellen érik el. Ennek megfelelően az egyenlő pontszámot elért versenyzők vagy csapatok közül az végez előbb, aki a versenyben több pontot szerzett ellenfelek ellen játszott.
· Pont különbség - Összes nyert játék minusz az összes vesztett játékok száma.
· Egyedi harcos - Hány különböző harcossal nyert meccset.
· Nyert meccs, táblaválasztás nélkül - Hány olyan nyert játéka van, ahol az ellenfél választott táblát.
· Egyedi térkép nyer - Hány különböző térképen nyert meccset.
· Kockadobás - 6 oldalú kockával dobnak és a magasabb nyer, újradobás egyezőség esetén.
Játék formátuma
· Harcosok kiválasztása. Kockadobással, vagy egyéb módszerrel el kell dönteni ki a kezdő játékos. A kezdő játékos választ egy karaktert, amit a másik játékos már nem választhat. Ebben a formában mind a két versenyzőnek 3-3 karakteres listát kell felállítania.
· Mindkét játékos kibannol egy harcost az ellenfél harcosaiból. Ezt már nem lehet használni ebben a meccsben.
· Mindkét játékos kibannol egy térképet. Ezt már nem lehet használni ebben a meccsben.
· Három játékból kell nyerni. Azt a harcost és térképet, ahol a játékos már nyert már nem lehet választani ebben a meccsben. Játékosoknak különböző harcosokkal kell megnyerniük a három játékból álló meccsből kettőt. Ha már kettőt nyert az egyik játékos akkor már nem játszák le a harmadikat, hiszen nem maradni harcos a győztes játékosnak.
· TOP8 cut esetén - a döntőben öt játékból álló meccs lesz. Hasonló lesz, mint az előző meccsek, azonban itt 4 harcost kell választani és 1-et bannolni. Minden játék random harcosokat fog használni. Ennek a játéknak a nyertese lesz a bajnokság győztese.
Meccs folyamata
Előkészítés:
2. Ki a kezdő játékos
3. Harcosok kiválasztása
4. Harcosok bannolása (egyszerre történik, mindkét fél egyszerre
5. Térkép bannolása (kezdőjátékos először)
Játék
· Mindkét játékos véletlenszerűen választ egy harcost a rendelkezésre állók közül.
· Nem kezdő játékos választ térképet a rendelkezésre állók közül.
· Nem kezdő játékos választ induló pozíciót (1 vagy 2)
· Kezdő kéz előtt a paklit meg kell keverni. Mindkét játékos egyszer az 5 lap kihúzása után, ha nem megfelelő akkor visszakeverhetik a lapokat és kihúzhatnak 5 lapot újra.
· Unmatched szabályai érvényesek, kivéve, hogy a védekező játékos fordítja fel a védekező lapját először.
· A győztes nem választhatja ugyanazt a harcost és térképet a következő játékra. A vesztes igen.
· A vesztes választ harcost és térképket a második játékra és kezdőpozíciót is.
· Ha a harmadik játékra is sor kerül, mert döntetlen eddig az eredmény, ugyanezt kell megismételni (vesztes játékos választ harcost, térképet, kezdőpozíciót).